در محدوده یخبندان، حتی سخت ترین خانم مجبور به استفاده از لباس تنگ است. اما اغلب این خیلی آسان نیست. کدام جوراب شلواری پاها را تزیین می کند، باعث می شود آنها نازک و بلند می شوند و کدام لباس ها را می پوشند؟
fille-bottes-cuissardes
هیچ چیز به عنوان بسیار محکم در محافل مد به عنوان پوشیدن جوراب شلواری بحث نشده است. برای بعضی از آنها به طور کلی هیچ راهی نیستند، برای دیگران باید.

به طور کلی، جوراب شلواری جوراب شلواری، بیشتر آن را می پوشد. معنی: جوراب های شفاف، پاهای خود را تیره تر می کنند. از سوی دیگر، لباس تنگ مات، برای رانهای نازک تر است.

جوراب های شلواری پا را نشان می دهد، اما به عنوان آن، پاهای کوچک و کبودی ها را پنهان می کند. از سوی دیگر، جلیقه های سیاه، ناخن های پا را شسته و شلوار جین را شیک می کنند. با این حال، به DEN بستگی دارد. DEN کمتر دارای لباس تنگ است، مات و مبهمتر است. جوراب های جوراب که کمتر DEN را از بین می برند، به طوری که احتمال بیشتری دارند.

شما باید با الگوها مراقب باشید. طرح های گرافیکی و متضاد بسیار جذاب. اگر جوراب شلواری هنوز نسبتا سبک است، پاها بسیار قوی هستند. اما نه تنها الگوهای پوشیدن. شما همچنین باید دست های خود را از لباس های رنگی قرمز یا سبز نگه
دارید.
منبع از: ballkjoler